Reklamacje
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres bok@zoio.pl Multi Brand Group Monika Chomicz zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Nieprawidłowości związane z zakupionym produktem, Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ul. Wł. Raginisa 9/10A, 15-161 Białystok, mailowo pod adres: bok@zoio.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres, numer zamówienia, numer konta bankowego i właściciela rachunku. W przypadku rozpatrzenia reklamacji pieniądze zostaną zwrócone na konto.
Prosimy o wysłanie wadliwego towaru na adres:MULTI BRAND GROUP MONIKA CHOMICZ
ZOIO.PL
ul. Wł. Raginisa 9/10A,
15-161 Białystok,